What to name my plant!

Well guys here are the options for names so far:

  1. Mary Crann Bethadh Shelob Jane
    -(Mary Jane, Crann Bethadh - Celtic
    Tree of Life, Shelob- LOTR spider)
  2. Lola Buddsie
  3. The HankerKief
  4. The Bandana Bitch
  5. Her Royal Majesty Queen Elizabuds
  6. The Kiefstress

If you think of a good one feel free to let me know and I’ll update the list till there are a total of 20 and then will have eliminations!

She is a Bandana Fem and below are pics of her life so far. I know there are deficiencies in the later pictures and these have been addressed in another Topic, let’s try to keep this about names please!










2 Likes

I say # 5 or Bob :joy:

2 Likes

3 or 4!

1 Like

@beardless @Bulldognuts @Deepsix @dbrn32 @TheVirginian @Covertgrower @LSGrow @BobbyDigital @spudeater65 @Tylersays

3 Likes

@Graysin @HippieRunner @kdawg @1HappyPappy @JaneQP @MeEasy @iDontKnowGrow @PurpNGold74 @pacothetaco @ThatsNotMineOfficer

1 Like

@BigCat420 @Alexa @Fiz @Hellraiser

Sry if I missed anyone that has been helping me along the way, tried to get everyone!

4 Likes

I’m liking #5 :+1:

2 Likes

I’m liking number 5 too, but with a spread like that I might have to say - Stormy Daniels…? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

2 Likes

I was gonna say Audrey, but @Tylersays has a point about S.D…

2 Likes

@Tylersays @Fiz
Maybe a parody of Stormy Daniels like Stony Daniels or something?

4 Likes

Well, if it was pointy I would have said Vanessa DelRio LOL!!

Just kidding!! DO NOT look her up…that’s some old school Ron Jeremy stuff.
OMGoodness! Now I gotta look her up! I wanna see a recent pic! LOL!
Is she even still alive? Haven’t thought about her in 30 years!! LOL!

I am going to smoke until I have a good idea…. Stormy’s A$$ Handles doesn’t sound like a name :eyes:

1 Like

I like #4 :+1::crazy_face: or Le Bandana Bueno

I’m out of hearts….

I don’t believe in naming plants. This implies some feeling of gratitude and/or affection, and I definitely don’t have those feelings. My plants are treated more like girls in a Too Short song.

4 Likes

I grew up on a farm eating what we raised, animals included. I could raise an animal in the house with my kids and serve it for dinner without shedding a tear. I will have 0 problems cutting her down and smoking the goodness she grew for my enjoyment regardless if she has a name or not. Thanks for the name idea anyways! Too Short, she is under 8” tall. Lol

3 Likes

Updated names so far:

  1. Mary Crann Bethadh Shelob Jane
    -(Mary Jane, Crann Bethadh - Celtic
    Tree of Life, Shelob- LOTR spider for 8
    mains)
  2. Lola Buddsie
  3. The HankerKief
  4. The Bandana Bitch
  5. Her Royal Majesty Queen Elizabuds
  6. The Kiefstress
  7. Too Short
  8. Stony Daniels
  9. Queen LaKiefa
  10. Le Bandana Bueno
  11. Wild Card
  12. Wild Card

Wild Card options so far:

  1. Bob
  2. Audrey

Octopussy? Or am I miscounting your HST?

2 Likes

That’s going on the list. I had though about that or Alota Vagina and twisting that someway, just didnt connect the 8 octopus arms like I did the spider legs!

Alota Vagina ?? :joy::rofl::joy:

1 Like