The Kief Queen and the Pineapple Haze!


#3056


#3057

Oh ok. Lol :rofl: I was gonna say, not looking for night clubs but I want my buds to make me feel like I’m at one! lol


#3058

@Drillbit The story on the bottle says the word Bembe comes from the Congo meaning “sweet offerings” haha no joke


#3059

@raustin

Your ladies are looking really nice. If you could tell your secret in a 10 word max sentence what would it be?


#3060

Pffft only one word… awesomeness lol :wink:


#3061

Hey @raustin could you help/tell @MBgrower when to split or drill? Has pics trichs are still clear bottom pic but look in the top right, I see clear… just tryin to help a fellow grower :wink::man_shrugging:t2:


#3062

@MBgrower if ya look at my indoor critical Purple page @Justgrowin answered ur question :+1:


#3063

In ten words? Lol! No, but I’ll try.

I think my secret is ignore your plants, too much love is a killer. Watch your Ph, of course, but let it fluctuate a little in range. Last, use a good nutrient system, but let the plant tell you what it needs rather than sticking to a strict schedule.

I hope that helps. :kissing_heart:


#3064

@raustin Well i got some special stuff in the mail today 5 NL auto flower with 2 Jack here freebies. I am germinating the seeds now next is my long awaited grow journal :slight_smile:


#3065

Nice response as you summed it up and hit all categories. Again great grow and your girls are beautiful


#3066

Excellent! I love getting my seeds in the mail, it’s just like Christmas morning.

Oh yeah, what ever happened to that journal we’ve all been waiting for? Lol


#3067

Thanks, luv. :kissing_closed_eyes:


#3068

Here ya go, @BigDaddyCain. This is my extremely long grow journal.


#3069

Monday, August 13, 2018
Day 117
from seed, Day 70 of flower.

Well, Monas days are numbered. She got her last feeding nine days ago, and I think I might cut her down in a few more days. She got two gallons of water today.

Mona porn. Look at her beautiful autumn colors!





The buds.






The trichomes.








#3070

I think I’ll split her stem tonight.


#3071

Damn chica! How’s that tent look compared to previous grows?

Also, a few of us were looking for you on the other side, about that deal in November…


#3072

Damn, I haven’t been to the other side in a while. I just don’t have enough time for all that reading, but I’ll go over there and take a look.


#3073

I know. I often find myself just checking tags on one or the other, sometimes both.

Mona doesn’t appear to mind, you did very well with her.


#3074

Thanks, look at how frosty she is, I think that’s due to the QB. I never got that much with the blurple.


#3075

Wow @raustin now those are some nice… :speaking_head:Buds! :wink: really though she’s lookin terrific :call_me_hand: