Special plans for the eclipse?

Anybody making plans to travel and see the ‘path of totality’ Next month during the solar eclipse?

I was actually thinking about camping out that night!

:v::evergreen_tree::evergreen_tree:

2 Likes

yes,i will be and would suggest anyone who has never seen a ‘‘total eclipse’’ to go!! it wil move you i promise!!
i have seen one in the ‘path of totality’ and it will take your breath away!! the hair all over my body was standing straight up!!
i have never experienced a high like that!! amazing!!
now this would be a great place for a growers convention,where everyone could go…lol mother nature providing the light show!!

5 Likes

Yeah I guess I’m gonna take a vacation day and head north by northeast and find somewhere to watch it at. I know a couple people going to Nashville to watch it. I thought about going a little further east to the mountains (hills). It’d be a good excuse for a bike trip! :motorcycle::motorcycle::motorcycle:
Where y’all gonna watch it at? @ktreez420 @BIGE

3 Likes

prob. up around cape gerurido mo. that is not spelled right…

1 Like

I actually don’t find it that interesting but I hear everyone is excited about it.

From my back porch with copious amounts of Northern Lights and Miller beer

2 Likes

:grin: Your missing the point about bike trips.
Bike trips are because the road is there.
Now going somewhere on your bike can and is a pleasureable way to travel but it’s truly not a "bike trip "

@hillbilly103 - potāto potäto! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Any time spent on a bike is bike trip! Still kicking the idea around.
@BIGE - do any deer hunting up there? I’ve been going to Mo. the past two years to do a little hunting. Very pretty up there.

1 Like

nah,there are plenty down here…that would be a long drag…lol

1 Like

I’ll roll with that

1 Like

@Beans @BIGE
So many deer :deer: I don’t hunt them anymore
Just set on the back porch and pop them for the freezer
I am legal as a farmer I have excess to damage tags as needed

3 Likes

Don’t have to travel! I’m dead in the path of it! Cherokee Indians are doin traditional Frog ate the sun dance.

2 Likes

@Sasquatch
Their doing it very near me as well
Top of paint mountain
Really cool place lots of caves with paintings done by Native Americans
I’ve got over 500 arrow heads and spear points as well as other tools I’ve found here on my property.

5 Likes

Damn that sounds so cool, I wish I could attend something like that! I’d love to experience that!
@hillbilly103

:v::evergreen_tree::evergreen_tree:

1 Like

We are all going to Sweet Water Tn.

Will

3 Likes

that would be nice to see,cave paintings and hunting tools…i have a very small collection also!
mostly from the old toltec mounds and a cave up in the ozarks…

@garrigan62 @hillbilly103 @ktreez420 Not sure if we’re going to take in the Indian thing. They want 25 bucks a head. Amazon has these

Think I may sit in my front yard with a beer and bowl and just enjoy the show!

1 Like