J'ai franchement besoin d'aide!

Salut je suis nouvelle dans le domaine de la culture et là je préfère demandé de l’aide avant de faire plus de ravage.J’ai rencontré plusieursss difficultés a tout les stades se qui fait que j’ai plus que 2 plantes a des stades différents. Pour info j’ai 4 néonst8 48 pouce 32 watt + 1 néon t5 48 pouce watt pas sûr mais acheter dans un grow shop .Terreau d’empotage lambert acheter au même grow shop ainsi que les engrais Optimum A&B croissance + supermax B1 algue marine . J’ai eu problème de moucherons :rage::rage:mais j’ai réglé le problème en faisant une mare de café .J’ai respecter au ml près la recette des engrais j’ai aspeger mes feuilles avec Bug B Gon mais petite tête que je suis je l’ai fait sous les néons allumés. Donc je vous laisse juger…

il a2 mois le prochain 1 mois merci de vos suggestions :slightly_smiling_face:

1 Like

Je ne parle pas.

It’s a ph issue

1 Like

In French please

2 Likes

Hi I am new in the field of agriculture and there I prefer to ask for help before doing more ravaging! I have encountered several difficulties at all stages which makes the fact that I have more than 2 plants in different stages even more difficult. For info I have 4 neonst8 48 inch 32 watt + 1 neon t5 48 inch watt not safe but buy in a grow shop. Lambert potting pot buy at same grow shop as well as fertilizer Optimum A & B growth + supermax B1 seaweed. I had a problem with gnats :rage: :rage: but I solved the problem by making a pool of coffee. I respect to the ml the recipe of fertilizer I sprinkle my leaves with Bug B Gon but small-brained as I am I did under neon lights. So I let you judge …

C’est un problème de pH.

3 Likes

I’m don’t speak French hahahaha @arpeggio
I was just taking a guess lol
I came across the thread and was a bit surprised to see it not in English

2 Likes

LOL! Google translate, bro! :smile:

1 Like

10/4 @arpeggio I’ll give that a try