Hindu Kush - double trouble


#243

Looking good


#244

Looking good👍


#245

Little update. They’re definitely stacking and stinking. The LHS girls pistils are turning brown. RHS still bleach white.I pruned some fan leaves to allow light to get a little lower in both. They’re intent on maintaining the thick canopy. And my hands were so sticky. I went inside to grab something and my wife said “holy shit you stink. Like actually fucken reek like ganja.” Haha :joy:
LHS


RHS

All together now

And a bud shot. Not the biggest or smallest, just a random from the LHS.


#246

Looking lovely in there! Nice work dude!!


#247

Thanks bro. Hey I’ve always wanted to ask. Does the name @Blasting have anything to do with coal mining? Or other mineral mining? And happy Monday to all


#249

Yeah, been blasting for gold/lithium for couple of years, just took a break to be a little more home and im gonna go back to construction blasting nearer from home after winter.


#250

Ah ok. I spent 6 years in underground coal pits over here. Only a little bit of blasting experience. Mainly operating joy miners and long walls.


#251

Girls are looking sexy. Stack girls. Stack!


#252

Well done boys @DoobieNoobie @OldSchoolGrower I believe congrats is in order???


#253

Are you sure youre answering the right thread mate? Hehehehe


#254

Lol maybe so. But I guess it depends what we’re talking about lol.


#255

I’m pretty sure. The news would have sent you to mars. Haha. Does that shed any light? Haha


#256

Lol yeah thought that’s what you meant. And yes it’s nice to get to try something out especially since the pics of it look like it’ll be a solid light.


#257

Yeah it’s very cool. Is it going to be on par with your diy fixture? What’s the wattage comparison?


#258

It’s weaker. My panels are 200 watts each. This one is only 137 actual watts. So if it grows comparable then it’s a great light. I like they’re using meanwell drivers based on pics.


#259

Ok cool. What about price comparison?


#260

Well mine came out to $165 each. And that’s only buying in bulk to get it cheaper price. The Mars hydro SP is $138. So the mars light actually a dollar a watt. Not to bad.