First Timer - GSCE

Nice save :rofl::rofl::rofl:

2 Likes

I would love to follow that journal
No pressure …Ms expert multitasker

Hahaha

Wish I had a few of those to try myself …
Blunanna skunk berry corpse flower

So jelly Lolol

1 Like

All I had time to put up was that reader’s digest version.

1 Like

Haha yes I know and I kept asking lol …
Maybe after you grow it out you can do a condensed version like this years …

If not a pic or two will be just as good hahah
Cannot help it
Love when you show off what your doing !! It’s always so worth it !!

That was the same journal LOL… I got the seeds from the plant going harmed from the Caligurl’s 2021 Zen Garden Grow

1 Like

I was confused I thought you didn’t grow those seeds out yet or try
That’s the journal I meant
The one ypu didn’t create yet
Hahahah

1 Like

I get it LOL… yes, I will journal it when I grow them out :slight_smile:

1 Like

It rained yesterday, but I kept them covered so the girls didn’t get more than a little spray. Which they loved, by the way. Wish I had gotten an evening shot, they looked great. Neither of my first two had as much trichome production nearly this early. I’m kicking me axx every day for not having amended their soil, but in my defense I didn’t have anything to amend with. I’ll get some pics this afternoon.

This stuff is definitely foaming now. It will have brewed a total of 48 hours in a little while, and I intend to give them a drink this evening. There wasn’t anything added nutrient wise, except the guano does have high nitrogen. A topic was posted with someone asking about fruit and the high amount of nutrients, and I’ve also read about bananas being used for teas in later flower. So, I may do more reading and try a touch of organic grape juice in my next tea. Not sure though, as the bacteria could turn it into some hooch lol. Gotta see how this one works first.

And Jillian is at 6 days cure, and since I bagged her early last Saturday morning, I’m gonna bust a bag open tonight. She smells way better than Jordan, looks like there’s glitter in the bag, and I’m ready to see what else a week will have done to her. Even the little bit I’ve smoked here and there, that didn’t really get a cure period, tastes and smokes better. She is definitely not going to be an “I gotta get some sxxx done” smoke.

3 Likes

1002285085-photo-u1

2 Likes

I think he does a lot of names like that. Mr. Deeds had Wynona Ryder as Babe Bennett.

People make Banana Water a lot and swear by it:

2 Likes

It has to be spelled vbabe vbennett lmao. Although in some countries they do pronounce vs like bs.

1 Like

Ya I know, I just meant the same letter for first and last names. Like Marvel characters. Bruce Banner. Peter Parker. Wade Wilson. Just a thought

1 Like

Latin languages do especially spanish

2 Likes

George Lopez voice… SUNUVAVEESH!

2 Likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

2 Likes

Abscorbic acid is suppose to be really good for them and I already use lemon or lime juice to pH my water. I’m really debating trying it out. I want to do one more tea in four weeks. That should leave me about 3 weeks before harvest, and time for a final feed and flush. I think as it stands, between the things I’ve added and the tea I’m going to add this evening, I’m giving all that I can.

This one is bushing up a lot, and outgrown the other. Suzan, the poison berry. I think she’s going to finish quicker, or have a lot more bud…

This one is getting thicker, though. Sandra, the GSCE. She looks great, but is still less than a foot tall…

4 Likes

I loved my little auto runt… she only had 4 colas and about 15 inches tall but I got 2 ounces dry from her!

3 Likes

This makes 2. I don’t think I’ll be getting a butt load. I’ve broke up about 8 grams, so that would give me like 20 total. Then I would literally never have to buy this strain again :joy:.

1 Like

My first was right at that size. I would have gotten just over 2oz, but 2 branches got knock off of her before she started flowering. Demon cat.

1 Like