Autos, autos, and more autos

#1

Still growing great bud and my 2 year anniversary is around Easter. Here’s a pic of my next Amnesia Haze XL to be harvested… very big girl!! Yum :yum:

4 Likes
#2

Thats going to the moon! Good luck @bonnie1 thats the new sears robuck tower, lol

1 Like
#3

@ggc1962… I know right!! It’s like a rocket! Now waiting for the buds to get nice & fat… :grimacing::seedling:

#4

how long are you in to flower?

#5

Hold on and I’ll go check the date.

#6

Oh my goodness that cola is gonna have to be tied in 10 spots by the time its done!!! I hope you post a pre harvest photo and post it!! :metal:

1 Like
#7

Thats apollo 18!! lol

1 Like
#8

how long in flower??

#9

Her date is 1/26, so she’s gonna be ready in probably 2 wks…

#10

I will take pics before & after harvest.

1 Like
#11

8 wks or so… 1/26 is date germinated and my autos go into flower around 6 wks and I figure she’ll be ready by 4/26 hopefully… sometimes you gotta eyeball it… some of my autos grow big & small, same strain… I just wait till the end.

1 Like
#12

what your grow area and lighting??

#13

looking good bonnie, and good to see your still at it and having success…

1 Like
#14

very nice

#15

During the winter I use a back room that I have 2 tents in… one small and one large with 1,000 watt King Led lights and I have a very big tent in my garage, same lighting that I use in the summer, so I can grow more and keep that perpetual grow going. So far, so good… I use Fox Farm trio nutrients 5 gal bags.

#16

oh, thats an auto??

#17

Hey @ Ron330… yup still at it and really can’t imagine not growing. Plus my brother in law was diagnosed with cancer age 55, so I like to help him and my sister out when I can… I have 2 other girls growing plus a seed I planted yesterday. Getting ready for a busy summer :grimacing::seedling:

1 Like
#18

Yup just autos in winter and it’s still cold here… yeah she’s big for an auto

1 Like
#19

Prayers for your brother in law. Hope all goes well for him. NASA gonna pick that up on satellite! lol

#20

Thanks a lot and I’m wondering when it’s gonna stop growing, enough already! :joy:

1 Like